KaoS Contingency MGC
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

3 posters

Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Nickske017 Fri Oct 31, 2008 3:35 am

Lees of post hier moppen pig (geen racistische AUB heeft Jinzo ni graag)
Er sta haar op en het is nat vanbinnen,het begint met een K en eindigt op een T wa is het ?
Een Kokosnoot!
Nickske017
Nickske017
KaoS member

Posts : 37
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : @ een zottekot

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Nickske017 Fri Oct 31, 2008 3:45 am

Twee janette gaan achter mekaar den trap op, den eerste laat nen dikke scheet, den tweede begint te zinge: 'love is in the air'
Nickske017
Nickske017
KaoS member

Posts : 37
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : @ een zottekot

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Nickske017 Fri Oct 31, 2008 3:47 am

Hoe vangt nen Hollander een muis ?

Hij jaagt ze onder de kast en zaagt er de poten onderuit !
Nickske017
Nickske017
KaoS member

Posts : 37
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : @ een zottekot

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Nickske017 Fri Oct 31, 2008 3:51 am

Maandag
Sinterklaas gaan halen bij bomma en bompa. Alleen knikkers gekregen. Stom speelgoed. Heb knikkers op de keldertrap gelegd. Bompa naar beneden getuimeld, geen belang, bompa toch al oud en versleten. Er waren geen knikkers kapot. Klop gekregen, met knikkers spelen mag niet.

Dinsdag
Hele toffe dag, heb nichtje Suzy gezien op begrafenis bompa.
Hele dag doktertje gespeeld. Heel plezant. Mama kwaad, papa kwaad, tante Angèle kwaad, Suzy niet. Heb klop gekregen. Doktertje spelen mag niet. Stiel leren is verboden.

Woensdag
Hier en daar in huis chocoladekorrels gelegd. Papa is muizenvallen gaan kopen. Heb korrels opgegeten. Mama viel flauw. Heb klop gekregen. Lekkere chocoladekorrels eten is verboden.

Donderdag
Heb voor 20 knikkers hele mooie witte muis gekregen van kameraad. In een doosje gedaan en schoon verpakt. Cadeau voor mama. Mama eerst heel blij, daarna krijs gegeven en flauw gevallen. Papa weer heel kwaad. Heb klop gekregen. Cadeautjes geven is verboden.

Vrijdag
Papa sloot mij op in de kelder, is plezant. Heb van patattenvoorraad frietjes gesneden om mama te helpen. Zwaar werk, wel 100 kilo patatten. Heb klop gekregen. Mama helpen is verboden.

Zaterdag
Papa sloot mij op op zolder, ook heel plezant. Heb papa geholpen en dakgoot proper gemaakt. Stond veel volk op straat. Pompiers zijn me komen van dak halen. Papa kwaad, klop gekregen. Papa helpen is verboden.

Zondag
Papa sloot mij op in het tuinhuisje. Had kou en heb een vuurtje gestookt. Pompiers zijn weer gekomen. Toffe mensen, spuiten alles nat. Klop gekregen. Warm hebben is verboden.

Maandag
Wou pompiers nog eens terugzien. Heb gebeld en ze zijn gekomen. Mama kwaad en pompiers ook. Heb klop gekregen. Pompiers graag zien is verboden.

Dinsdag
Stille dag vandaag. Heb niets gedaan. Mama heel ongerust en ambetant. Niks doen is niet plezant en eigenlijk verboden.

Woensdag
Op bezoek bij bomma, toen ze me zag staan kreeg bomma schuim op haar mond. Mama sloot mij op in de keuken. Stoelen van bomma veel te hoog, heb ze korter gemaakt met de zaag van bompa, nu zijn ze juist goed. Mama kreeg schuim op haar mond. Heb klop gekregen.

Donderdag
Met papa naar de kliniek gegaan. Bomma en mama bezoeken.
Iets kapot aan de zenuwen. Waarschijnlijk familieziekte.
Dokter stak met naald in mama haar arm. Heb met de andere naald die daar lag in de stouterik zijn gat gestoken. Dokter kreeg ook schuim. Van papa klop gekregen. Mama beschermen is verboden.

Alles is verboden denk ik, behalve kinderen kloppen.
Wacht tot ik groot en sterk ben.
Nickske017
Nickske017
KaoS member

Posts : 37
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : @ een zottekot

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Nickske017 Fri Oct 31, 2008 4:17 am

Altzheimer voordelen

Je kunt je eigen paaseieren verstoppen.

Je leeft van dag naar dag.

Je ontmoet elke dag nieuwe mensen.

Je woont elke dag in een nieuw huis.

Je weet niet dat je ernstig ziek bent.

Je kunt een brief naar jezelf verzenden en daar de volgende dag heel blij over zijn.

Je hebt nooit te veel gedronken.

Je krijgt er een pot pilletjes voor waar op staat: "1 maal daags 1 tablet" en deze pot is dezelfde dag nog op.

Je hebt elke dag een nieuwe vrouw.

Je hebt elke dag seks met een ander.

Je laat een scheet en vraagt aan je buurman: "Wie stinkt hier zo?"

Als je iemand de huid volscheldt, zeg je de volgende dag weer vriendelijk goeiendag tegen hem en vraag je je af waarom die persoon zo akelig tegen jou doet.

Elke nieuwe technische ontwikkeling is en blijft nieuw voor je.

Je kunt verstoppertje spelen met jezelf.

Je kunt elke keer opnieuw 'je eerste keer' meemaken.

En het begint allemaal met het vergeten van de voornaam van Alzheimer!
Nickske017
Nickske017
KaoS member

Posts : 37
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : @ een zottekot

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Nickske017 Fri Oct 31, 2008 4:22 am

Voor wie 't nog niet wist...

Wanneer je vorig jaar voor 1.000 euro aandelen van KBC kocht, heb je vandaag nog 45 euro.
Wanneer je in januari 2000 voor 1.000 euro aandelen van Dexia kocht, heb je vandaag nog 36 euro.
Wanneer je in januari 2000 voor 1.000 euro aandelen van Fortis kocht, heb je vandaag nog 18 euro.
Wanneer je echter verleden jaar voor 1.000 euro volle kratten bier gekocht hebt, alles opgedronken hebt, heb je vandaag nog statiegeld ter waarde van 390 euro!

Moraal van het verhaal:
De economisch meest verantwoorde oplossing is dus de hele dag in je stoel zitten gamen, met ne goeie bak bier bij de hand.
Nickske017
Nickske017
KaoS member

Posts : 37
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : @ een zottekot

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Nickske017 Fri Oct 31, 2008 4:37 am

Eindexamen officiersopleiding Belgische leger(Beschikbare tijd: drie weken. Lees de vragen zorgvuldig voordat u ze beantwoord.)

1.Welke taal spreekt men in Spanje?

2.Geef twee karakteriserende kenmerken van het Oud-Babylonische keizerrijk met betrekking tot architectuur en taal, of noem de voornaam van Pol van Himst.

3.Hoeveel officieren telt het Belgische leger, noem ze allebei.

4.Waar is een gouden tientje van gemaakt?

5.Hoeveel frietbuiltjes zijn er nodig om Luik dicht te plakken?

6.Als één en één gelijk is aan twee, hoeveel is dan 1 + 1?

7.Mozes ontving een aantal geboden; hoeveel ongeveer?

8.Van welk land is de Koning van België koning?

9.Wie won de Tweede Wereldoorlog; wie werd er tweede?

10.Als men een geweer gaat schoonmaken, wat is dan de volgorde van handelingen:

a. in de loop kijken, schieten, schoonmaken;
b. schoonmaken, schieten, in de loop kijken;
c. schieten, schoonmaken, in de loop kijken.

11.Omschrijf het principe van een kernreactor, of schrijf de naam van je moeder in blokletters.

12.Waar is de kelder in een gebouw van zeven verdiepingen; en waar in een gebouw van acht verdiepingen?

13.Waarvoor dient een geweer?

a. een zware pijp roken;
b. ruggekrabber;
c. schieten.

14.Waarvan worden plastic emmertjes gemaakt? Geldt dit ook voor blikken emmers?

15.Hoeveel francs is een biljet van 100 francs waard?

16.Hoelang duurde de Tachtigjarige oorlog?
Nickske017
Nickske017
KaoS member

Posts : 37
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : @ een zottekot

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Nickske017 Fri Oct 31, 2008 4:49 am

In de lift
Snuit je neus en laat de inhoud aan de andere passagiers zien.
Scheer je (elektrisch).
Zorg dat je de vorige dag veel bruine bonen hebt gegeten
Zing 'klein, klein kleutertje' en druk voortdurend op alle knopjes.
Laat een boer en zeg:"Mmm, lekker!"
Leun tegen de knopjes.
Zeg: "Waar zijn deze toch voor?" en druk op de rode knopjes.
Zeg op duivelse toon: "Ik moet een geschikter gastlichaam vinden!"
Maak het geluid van een ontploffing als iemand op het knopje drukt.
Kijk langdurig naar je eigen duim en zeg: "Ik denk dat ie groter wordt."
Vertel hardop een ongelooflijk stomme mop en lach er smakelijk om.
Nickske017
Nickske017
KaoS member

Posts : 37
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : @ een zottekot

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Nickske017 Fri Oct 31, 2008 4:52 am

Learn Chinese in 5 Minutes
English phrase Chinese Interpretation
Are you harboring a fugitive? Hu Yu Hai Ding?
See me A.S.A.P. Kum Hia Nao
Stupid Man. Dum Gai
Small Horse. Tai Ni Po Ni
Your price is too high! No Bai Dam Ting!!
Did you go to the beach? Wai Yu So Tan?
I bumped into a coffee table. Ai Bang Mai Ni
I think you need a facelift. Chin Tu Fat
It's very dark in here. Wai So Dim?
Has your flight been delayed? Hao Long Wei Ting?
That was an unauthorized execution. Lin Ching
I thought you were on a diet. Wai Yu Mun Ching?
This is a tow away zone. No Pah King
Do you know the lyrics to the Macarena? Wai Yu Sing Dum Song?
You are not very bright! Yu So Dum
I got this for free. Ai No Pei
I am not guilty. Wai Hang Mi?
Please, stay a while longer. Wai Go Nao?
Our meeting was scheduled for next week. Wai Yu Kum Nao
They have arrived. Hia Dei Kum
Stay out of sight. Lei Lo
He's cleaning his automobile. Wa Shing Ka
Your body odor is offensive! Hu Man Go!
Pew, does this bathroom stink! Hu Flung Dung?
We have a problem. Sum Ting Wong?
Having an early orgasm. Cum Too soon
And the last one...
Saying the same thing several times. Ri Pi Ting
Nickske017
Nickske017
KaoS member

Posts : 37
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : @ een zottekot

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Nickske017 Fri Oct 31, 2008 4:58 am

Poepen - Het resultaat
FANTOOMPOEP
Zeker weten dat je iets door je gat hebt voelen glijden, er zitten poepresten op het papier, maar er ligt helemaal niets in de pot.

SCHONE SCHIJT
Opnieuw produceer je iets, en het resultaat ligt ditmaal duidelijk in de pot, maar er verschijnen geen afdrukken op het papier.

NATTE POEP
Het soort waarbij je je gat wel 25 keer afveegt en het nog steeds niet schoon wil worden en je uiteindelijk maar besluit om een toiletpapiertje in je ondergoed te doen om de ergste ellende te voorkomen.

DAMPPOEP
Na een avondje flink stappen en de nodige pilsjes genuttigd te hebben, ruikt je kak naar een dampende natte hond.

WILHELMUS STRONT
Er worden eerst een paar ruften in het ritme van het Wilhelmus gelaten (vaak alleen de eerste noot), voordat de bruine zooi eruit komt. En dan maar klagen dat het Nederlandse volkslied zo weinig aandacht krijgt.

GORGELPOEP
Luidruchtige diarree.

RACEKAK
De Formule-1 onder de producten. Hij is er uit voor je het weet en laat vaak een verbrande sluitspier na.

SPUITPOEP
Zulke dunne diarree dat het tot bovenaan de pot zit, meestal staat het schuim erop.

PINDAKAASPOEP
Met van die harde stukjes erin, vooral na een maaltijd van onverteerbare dingen.

HOEMPERT
Harde kak.

DUIKBOOTPOEP
Het werkt als volgt: men neemt plaats op een plonstoilet waarbij de drol een duik in het water neemt en de spetters om je oren vliegen.

EXPLOSIEPOEP
Onder begeleiding van een forse scheet wordt de drol met enorme kracht tegen de pot geschoten.

SPROEIPOEP
Van die poep eerst aanvoelt als een enorme scheet, die pas komt na even flink doordrukken, maar die daarna meteen de hele pot voorziet van bruine vlekjes.

KONTKOTS
Smerige, vloeibare derrie met brokjes, die erg zuur ruikt.

ALFABETPOEP
Het verschijnsel dat welhaast elke drol op dusdanige wijze gaat liggen, dat er een letter uit het alfabet ontstaat. Een J of een Y is gauw gelegd, maar kom maar eens om een M, een Z of een I (met puntje!) Om deze activiteit extra spannend te maken, is het aan te raden om enkele andere alfabetten dan het Latijnse te bestuderen. Hoe trots kan je zijn met een verse omega of een (Russische) omgekeerde R?

STUITERSTRONT
Een drol die zo hard is dat-ie bijna terugstuitert naar waar die vandaan kwam.

DE LENGTE-DROL
Een drol met een dermate lengte dat je even moet gaan staan om hem te kunnen laten vallen.

DE TASKLAPPER
Deze enorme keutel blijft rechtop in de pot staan hierna valt hij met geweld via de patroontas (balzak) in het porcelein.

PLAKBANDPOEP
Kleeft met een sterke wil aan de 'musculus levator anii' en is er slechts met veel geduld af te krijgen.

SUPERPOEP
Onmogelijk om deze grote hoop zonder behulp van een pleeborstel of toiletpapier weggespoeld te krijgen.

TWEEDE GOLF DROL
Dit overkomt je op het moment dat je net klaar bent, je reet is geveegd en je gaat net je broek ophalen en dan weet je opeens dat er nog meer zit dat je in je enthousiasme even was vergeten.

NATTE WANGEN POEP
Een supernatte en snelle poep die behalve het hele toilet ook je beide billen rondom weet te bevuilen.

FIGUURPOEP
Bewust danwel onbewust kunstig neergelegde drol waar de producent erg trots op is. Net zoals met echte kunst valt het niet mee om een groot publiek op de benen te krijgen die het artistieke bouwwerk komen bewonderen.

DE BEZEMSTEEL
Zo hard en recht dat de drol rechtop in de pot blijft staan, of erger, dat hij precies in het midden van het plateau ligt waardoor het water er door zijn vorm geen grip op heeft. Ook niet na 10 maal spoelen!

DIEPZEE SCHIJT
Deze jongens blijven de aandacht trekken door zich op de bodem van de WC te verschuilen, PAS na een paar keer flink doortrekken of met de hand zijn deze hardnekkige jongens weg te krijgen.

SPETTERPOEP
Je gaat zitten en terwijl je een scheet laat spuit de diarree uit je hol zodat de hele plee eronder zit.

DE PUBLIEKSLIEVELING
Dit product is zo magnifiek van kleur of hoeveelheid dat je hem even wilt laten zien aan iemand anders voordat je hem wegspoelt.

DE SPOOKDROL
Er ligt een forse jongen in de plee en niemand in de buurt geeft toe die er te hebben neergelegd.

KIEZELKAK
Bestaat uit kleine, harde keutels die soms pijn doen. Het duurt tijden voor je de pot weer kunt verlaten. Oorzaak is een gebrekkige ontspanning van de sluitspier en veel te lang inhouden van de warme hap.

MUZIEKPOEP
Het gevoel hebben dat je ongelofelijk moet schijten, op de pot gaat ziten maar er eerst een keiharde scheet met een diepe bas voor de drol uit gaat.

PLAKPOEP
Niet uit de pot te krijgen! Vooral na een flinke avond bij Mac Donald's.

DIP SHIT
Dipsaus poep. Errrug dun dus..
Nickske017
Nickske017
KaoS member

Posts : 37
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : @ een zottekot

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Nickske017 Fri Oct 31, 2008 5:01 am

Psychologische test
Bent u een man? Leer uzelf kennen aan de hand van uw gedrag in het privaat (nr. 100, gemak, bestekamer, W.C., toilet).

Sociale type:
gaat met zijn vrienden mee plassen of het moet of niet en zegt:
"Het kost niets en je doet de lui een plezier."
Verlegen type:
kan niet plassen als er iemand naar hem kijkt, doet alsof hij iets gedaan heeft en komt later terug.
Krankzinnige type:
plast in de pijp van zijn broek of in zijn schoenen, vertrekt met zijn gulp open en maakt zijn zaakje buiten in orde.
Handige type:
plast zonder zijn gebruiksvoorwerp in de hand te nemen en strikt ondertussen zijn das.
IJdele type:
maakt vijf knopen los, terwijl twee knopen meer dan genoeg zijn.
Luchthartige type:
amuseert zich door tegen de stroom in te plassen, omlaag of dwars en probeert met zijn straal de muggen te raken.
Ruige type:
slaat met zijn gebruiksvoorwerp op de rand van het urinoir om de laatste druppels er uit te krijgen.
Knorrige type:
blijft een tijdje staan schelden, laat een scheet en loopt kankerend weg.
Vrolijke type:
verteld al plassend mopjes. Lacht altijd zonder ophouden en schudt zich uit alsof hij aan een bel trekt.
Geniepige type:
laat stiekem een wind, snuift de lucht op en kijkt zijn buurman beschuldigend aan.
Opgewonden type:
heeft zijn broek achterstevoren aan, kan zijn gulp niet vinden en scheurt zijn onderbroek van opwinding.
Schele type:
kijkt naar het urinoir links, watert in het middelste en trekt het rechter door.
Onverschillige type:
als alle urinoirs bezet zijn, watert hij in de wasbak.
Stoere type:
knijpt de kop zo lang mogelijk dicht tot de druk maximaal is, laat plotseling los en voelt trots de spetters op zijn benen.
Efficiënte type:
wacht tot hij ook moet poepen, zodat hij beide dingen tegelijk moet doen.
Dromerige type:
droomt dat hij een plas doet, maar zit al een uur op de wc-pot te poepen.
Nickske017
Nickske017
KaoS member

Posts : 37
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : @ een zottekot

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  TRaNCeLVLeiSTER Fri Oct 31, 2008 2:23 pm

omg nickske hebt ge echt niks beter te doen LOL :d
TRaNCeLVLeiSTER
TRaNCeLVLeiSTER
KaoS member

Posts : 85
Join date : 2008-10-09
Age : 32
Location : Belgium - Limburg

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Nickske017 Fri Oct 31, 2008 5:19 pm

TRaNCeLVLeiSTER wrote:omg nickske hebt ge echt niks beter te doen LOL :d
eigelijk ni nee vuile slet xD
Nickske017
Nickske017
KaoS member

Posts : 37
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : @ een zottekot

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  TRaNCeLVLeiSTER Sat Nov 01, 2008 12:03 am

dank u ouwe hoer :p
TRaNCeLVLeiSTER
TRaNCeLVLeiSTER
KaoS member

Posts : 85
Join date : 2008-10-09
Age : 32
Location : Belgium - Limburg

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  DeRRizAH Sat Nov 01, 2008 6:35 pm

man nick die zen kapotgaan xD
post er nog maar wa Razz
DeRRizAH
DeRRizAH
KaoS member

Posts : 171
Join date : 2008-10-11
Age : 32
Location : Antwerp

Back to top Go down

Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske! Empty Re: Dutch only: Moppe Tappe Me Nickske!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum